ZprávyPéče o tělo

Jak se Lourdes Betancourt stala nejvyhledávanější latinskoamerickou kadeřnicí v Berlíně díky pomoci Temu

Lourdes Betancourt (vlevo), 49letá profesionální kadeřnice, proměnila svůj sen ve skutečnost. Jen rok a půl po přestěhování do Berlína si otevřela vlastní kadeřnický salon – s pomocí produktů nalezených na Temu.

Začít nový život v novém městě není snadné. Lourdes Betancourt to dobře věděla. Když opustila Venezuelu a přestěhovala se do Německa, musela se rozloučit s většinou své rodiny, přátel i se svým původním kadeřnickým studiem.

Otevření vlastního salonu v Berlíně se zdálo být vzdáleným snem – snem, který si kvůli vysokým počátečním nákladům nemohla dovolit.

Krok za krokem se však k cíli přibližovala. Nejprve si nechala v Berlíně uznat své odborné kvalifikace, což vyžadovalo složení teoretických i praktických zkoušek a zápis do mistrovského programu. V říjnu 2023 získala povolení k výkonu povolání – významný milník, který jí umožnil naplno se zaměřit na rozvoj svého podnikání.

Postupně si Lourdes vybudovala rostoucí klientelu – některé klientky ji objevily díky příspěvkům na Facebooku, kde sdílela svou práci. Brzy si mohla pronajmout ideální prostor pro vlastní salon Friseurstudio_Lurdybelleza. Salon, který se nachází v oblasti Hackescher Markt, je naplněn hovory spokojených zákaznic a vůní laků na vlasy.

Lourdes se spoléhá na Temu, aby získala potřebné vybavení a nástroje pro svůj salon.

Temu, známé svou širokou nabídkou kvalitního zboží za dostupné ceny díky odstranění prostředníků, umožňuje Lourdes vybavit salon nezbytnostmi, jako jsou voděodolné zástěry, silikonové límce a další nástroje – aniž by musela investovat velké částky nebo dělat kompromisy v kvalitě. Lourdes se tak připojuje k rostoucí skupině malých podnikatelů – pekařů, květinářů či cateringových firem – kteří používají Temu k nákupu nástrojů, vybavení a materiálů potřebných pro své řemeslo.

„Našla jsem Temu na sociálních sítích, zaujalo mě to a zalíbilo se mi to. Temu je úžasné, protože nemusíte dělat velké investice a produkty jsou vynikající kvality,“ říká Lourdes a dodává, že platformu využívá i pro nákup domácích potřeb.

Nejvyhledávanější latinskoamerická kadeřnice v Berlíně

Její sen se začal plnit. Zpočátku si Lourdes vybudovala klientelu převážně z hispánských žen, které ji doporučovaly dál – a brzy si vysloužila titul nejvyhledávanější latinskoamerické kadeřnice v Berlíně.
Postupem času se její pověst rozšířila i mimo hispánskou komunitu a v posledních měsících si všimla rostoucího počtu místních klientek, které si její služby oblíbily.

Příběh Lourdes je o to působivější, když vezmeme v úvahu vysoké náklady na otevření kadeřnického salonu v Německu. Například pronájem prostoru o velikosti 50–100 m² stojí obvykle 1 500–3 000 eur měsíčně. K tomu je nutné připočítat povinné licence – registraci firmy, hygienická a zdravotní povolení – které mohou stát 180–450 eur.

Počáteční náklady na vybavení, včetně kadeřnických křesel, umyvadel, zrcadel a nástrojů, jako jsou nůžky a fén, se pohybují mezi 16 250 a 32 500 eury v závislosti na velikosti a úrovni salonu. Důležitou položkou jsou také mzdy – průměrná měsíční výplata zaměstnance v salonu se pohybuje mezi 3 500 a 5 000 eury. Celkově může otevření salonu vyžadovat investici ve výši 35 000–50 000 eur.

Její osvědčené místo pro kvalitní produkty za dostupné ceny

Navzdory těmto finančním překážkám dokázala Lourdes situaci zvládnout díky tomu, že využívala zdroje jako Temu, kde mohla nakupovat kvalitní vybavení za dostupné ceny. Tato strategie jí umožnila soustředit se na rozšiřování klientely a budování reputace.

Pro Lourdes se Temu stalo klíčovým nástrojem úspěchu. „V Německu můžete dosáhnout čehokoli, pokud zůstanete soustředění. Cenově dostupné a spolehlivé nástroje, které jsem našla na Temu, mi pomáhají rozvíjet podnikání a dosahovat nových cílů,“ říká.

Do budoucna má Lourdes ještě větší plány – chce otevřít více poboček v Německu, expandovat do Itálie a zaměstnat více profesionálů.

Její příběh připomíná, že s vizí, vytrvalostí a správnými nástroji – jako je Temu – se sny skutečně mohou stát realitou.

Dcera Lourdes, Valeria (25 let), se také zapojila do rodinného podnikání a stará se o make-up klientek. Potřebuje přitom jednorázové produkty, jako jsou kartáčky na řasy a aplikátory na make-up. Pro Valerii se Temu stalo nepostradatelným zdrojem cenově dostupných pomůcek.

MK Redakce

Přinášíme vám novinky ze světa, která zajímají především dámy. Inspirujte se a užívejte příjemné chvíle odpočinku u čtení. Píšeme pro vás články zajímavé a přínosné, tak aby se dobře četly.

Související články

Back to top button